Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

28 Mayıs 2013 Salı

Yaz Trendleri: Tropikal Desenler!


 Yaz ayları cıvıl cıvıl renkleri kadar desenleriyle de dolaplarımızı şenlendiriyor. Bu sezon  pek çok farklı deseni kıyafet ve aksesuarlarımızda taşıyacağız. Bazen tek bazende bir arada karşımıza çıkacaklar. Yazın gelişini en çok müjdeleyen desen ise şüphesiz tropikal! Daha önceki sezonlarda plaj modasında karşımıza çıkan bu desen; bu sezon günlük hayattan geceye hatta iş hayatına kadar yayılacak. Hadi gelin sizler için hazırladığım  beş farklı  tarzdaki görsellere göz atalım.
 
 Günlük kombinlerde tropikal desenli şort ve bluzları kullanabilirsiniz. Eskiden tropikal desenli şortları plajlarda kullanırdık. Fakat bu sezon günlük ve gece kombinlerinde de sıkça kullanacağız gibi gözüküyor. Üstteki görseli hem gündüz hemde çantayı bir clutch ile değiştirerek geceye uyarlayabilirsiniz. Ayrıca bu desen hayvan desenleri ile birleştirilerek spor görünümden kurtularak daha sofistike bir görünüme bürünüyor. Alttaki kombinde bluzu ön plana çıkarmak için pantolon ve ayakkabıları bluzun içindeki soft renklerden seçtim. Fakat pembe bir pantolon yada ayakkabı ve çanta ile de kombinlenebilir seçim sizin...

 İş hayatında desenleri kullanmaktan korkmanıza hiç gerek yok. İster bir bluz isterseniz etekle bu deseni kullanabilirsiniz. Eğer giyim kuralları olan bir işyerinde çalışıyorsanız; aksesuarlarınızda bu trendi kullanabilirsiniz. Bu tarz desenli bir eteğin üstüne düz beyaz bir bluz tercih etmek yerinde olacaktır. Böylece kolye yada bileklik gibi aksesuarlarınız göze batmaz. Şeffaf detaylı ayakkabılar bu sezon çok moda. Ben özellikle stilettolarda bu detaya bayılıyorum. Bu sezon mutlaka bir tane edinin derim çünkü pek çok kıyafete kolayca ayak uyduruyorlar.
 Bu tropikal desenli maxi elbise hem gündüz hemde geceye uyarlanabilir. Ben size bu görselde bir gece kombini sunmak istedim. Dilerseniz shopping bag ve parmak arası sandaletler ile kombinleyerek gündüzde kullanabilirsiniz.
  Yazlık kombinlerde tropikal deseni kullanmanın belkide en eğlenceli hali işte bu yukarıdaki görsel. Siyah ve pembeyi birlikte kullanmayı sevenlerdenseniz; yırtık şortları ve pantolonları seviyorsanız bu kombin tam size göre demektir. Yine hayvan deseni ile bir arada kullanılmış bir tropikal desen örneği bu tshirtte mevcut. Yüksek bel şortunuzu  koyu renklerde seçmeniz tarzınızı sabitleyecektir. Unutmayın ki her kombinde bir sade parça mutlaka kullanmak gerekir. Plastik sandalet ve babetler geçen sezon olduğu gibi bu sezonda çok moda hem plajda hemde günlük hayatta kullanabilirsiniz. Bu tarz kombinlerde rahatlık açısından shopping bag tercih etmek akıllıca olur. Retro gözlükler ise yırtık şort ile yarattığımız bohem tarzı destekler nitelikte... Hem salaş hemde şık olabiliriz yeter ki dengelemeyi bilelim :)
  Önümüzdeki postlarda hem farklı trendler hemde plaj modası hakkında görseller paylaşacağım. Trendleri bir arada kullanabilmek çok önemli! Bu nedenle görsellerde açıkladığım ana  trend ile birlikte başka trendlerden parçalarda kullanmaya dikkat ediyorum. Bu arada bir dipnot! Temmuz ayından itibaren moda ve cemiyet dergisi High Life daki köşemde de sizlerle olacağım. Beni her ay oradan da takip edebilirsiniz :) Sevgiler...
Twitterdan Takip İçin Tık Tık!
Facebook Beğen Sayfamız İçin Tık Tık!
Instagram dan Takiplemek İçin Tık Tık!

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Yaz davetleri için elbise modeli ararken size rastladım. Tropikal elbiseye bayıldım. Bakalım ne gibi bir şey dikeceğim. Bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Bu elbise benimde favorim! Yaz aylarının vazgeçilmez desenlerinden çok seviyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil