Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

18 Temmuz 2012 Çarşamba

BİR ŞORT ÜÇ FARKLI KOMBİN!


 Özellikle yaz aylarında gün içinde tek bir parça ile birkaç farklı yere gitmek zorunda kalabiliyorum. Kimi zaman aksesuar kimi zaman ise bluzumu değiştirerek tarzımı gideceğim yere uyarlamak oldukça pratik oluyor. Benim durumuma sıkça düşen yada ''Çok sevdiğim bir parçayı farklı şekillerde nasıl kullanabilirim biraz ilham!'' diyen herkes için Polyvore`den faydalanarak alternatif fikirler sunmaya karar verdim. 





İlk olarak yaz aylarında en çok kullandığımız parçalardan olan şort ile başlıyoruz. Krem rengi yüksek bel bir şort seçtim. Krem rengi oldukça kullanışlı başta beyaz olmak üzere pek çok renk ile kolayca kombinlenebilir. Yani bir nevi kurtarıcı :) Günlük bir tarz yaratırken bu sezonun favori rengi turuncu ile kombinlemeyi uygun buldum. Spor kısa kollu bir gömlek , kemik çerçeve retro gözlük, yine sezon trendlerinden renkli saat ve iki renkli dolgu topuk bir ayakkabı.... Aslında oxford ayakkabılarda bu kombine yakışabilir diye düşünüyorum. Yüksek topuktan hoşlanmayanlar tercih edebilirler.


İş yerinde kullanılabileceğini düşündüğüm bir kombin... İki renkli şifon gömlek, sezon trendi retro kutu çanta , iki renkli siyah babetler... Sivri burun seçmemin nedeni ise hem spor görünümden sıyrılmak hemde bu modellerin bacakları daha ince göstermesi. Tabi ki siyah yada kemik renkte bir stiletto da tercih edilebilir.




Geldik akşam için yaptığımız kombinimize... Aslında bu tarz bir şortu geceye uyarlamak  oldukça zor çünkü spor bir model... Fakat önemli olan zoru başarmak ve günü kurtarmak diyor ayrıntılara geçiyorum. Öncelikle siyahın asaleti ile altının ışıltısını bir arada kullanmayı çok sevdiğim için diğer parçalarda bu iki rengi kullandım. Siyah  oldukça cesur bir bluz ve büyük küpeler bence birbirine çok yakıştı. Tribal takılar bu sezon oldukça moda böyle bir bluzu nedense büyük bir kolye ile hayal edemedim sanki dekolteye haksızlık gibi geldi. Bu nedenle büyük bir bileklik kullanmayı tercih ettim. Son olarak bu kombini yine sezonun favorilerinden zımba detaylı platform ayakkabılar ile tamamladım.

2 yorum:

  1. Kombınler cok şık ve blogun da gerçekten ilgi çekici. Takip edeceğim. Biz de blogumuza bekleriz. Bu aralar bir de çekilişimiz var. Sevgiler... http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Blogunu ziyaret ettim. Gerçekten çok güzel,üye oldum bile:) Sevgiler...

    YanıtlaSil