Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

19 Haziran 2012 Salı

Valentino Resort 2013 Koleksiyonu



 Valentino Resort 2013 Koleksiyonu bizlere bu sezonun trendlerinin önümüzdeki sezonda da vazgeçilmezlerimizden olacağının müjdesini veriyor. Çiçek desenlerinin bir hayli geniş yer tuttuğu koleksiyonda renkler oldukça dikkat çekici... Soft renklerin yanı sıra neon renklere de fazlaca yer verilmiş. 1960`ların modasını yansıtan kıyafetleri ile koleksiyon retro trendine de göz kırpıyor. 





 Maskülen detaylar göze çarpıyor. Yüksek bel pantolonlar,şortlar ve erkek ceketlerinde leopar desenler dikkat çekiyor. Bazı pantolonlar neon renkler  bazıları ise dantel ve transparan bluzlar ile kombinlenmiş. Bu kombinler ile koleksiyona feminenlik katıldığını söyleyebiliriz.


Gece elbiselerinde de aynı etkileri görüyoruz. Çiçek ve hayvan desenleri, danteller, neon renkler , kemerler dikkat çeken detaylar. Bazı elbiselere çiçek desenlerinin iğne oyaları ile verilmesi romantik havayı arttırıyor. Bu detay elbiselerin işçiliğini tek kelime ile kusursuz hale getiriyor. Valentino bizlere yine çok konuşulacak muhteşem bir koleksiyon sunuyor.


6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzeeell :)) en beğendiğimi bile seçmekte zorlandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılmamak elde değil. Renkler,desenler hepsi beni cezbetti. 60`ların tarzını zaten çok seviyorum. Bir tane seçemedim benimde birkaç tane favorim var :)

      Sil
  2. dantel ve çiçek 2013 de moda anlamış olduk :) blogunu çok seviyorum süper paylaşımların var .bide profil resmindeki kolyene resmen aşık oldum :) sorması ayıp nerden aldın .(internetten bir siteden aldım dersin diye dua ediyorum:) )

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, blogumu beğenmenize çok sevindim. Böyle güzel yorumlar alınca çok mutlu oluyorum. Kolyemi bu sezon Stradivarius dan aldım sanırım hala bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi cok güzel tasarimlar :) Hele hele ikinci fotograftaki dantel pantolon sahane :)

    Bende benim bloguma beklerim :)
    Sevgiler
    Seda

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  5. Bende bu koleksiyona bayıldım o yüzden hemen paylaşmak istedim. Sezonun tüm trendlerini yansıtıyor. Blogunuzu takipteyim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil