Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

13 Haziran 2012 Çarşamba

Plastik Hiç Bu Kadar Şık Olmadı!


90`lı yılların vazgeçilmezlerinden olan lastik ayakkabılar geçen sezondan bu yana  yaz sezonunun vazgeçilmez trendi haline geldi.



Geçen yaz sandalet ve terlik olarak çeşitli markaların koleksiyonlarında görücüye çıkan bu ayakkabılar, bu sezon platform topuk  ve babet versiyonları ile dikkat çekiyor.



Bu sezon pek çok markada karşımıza çıkan platform ve dolgu topuk  ayakkabılar deri , metal gibi materyaller ile abiyeleştirilmiş olanların yanı sıra tamamen plastikten yapılmış sıradışı modelleri ile her tarza hitap ettiğini gösteriyor.





Fiyonklar,çiçekler,taşlar hatta zımbalar ile süslenen birbirinden güzel ayakkabılar böylelikle plajlardan günlük hayata taşınıyor. Özellikle şortlar,etekler ve tiril tiril  elbiseler ile kombinleyebileceğiniz bu ayakkabılar cıvıl cıvıl renkleri ile sizleri cezbedecek.




6 yorum:

  1. çok güzeller özellikle sarı dolgu topuk melissanın birde beyazı var deneyip deneyip bir türlü alamıyorum sanki sıcakta giyince ayagımla bütünleşicek gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende babet ve sandaletleri kullanıyorum oldukça rahat olduklarını söyleyebilirim. Denemekte fayda var :)

      Sil
  2. normalde hiç babet giyemiyorum ayağımın yapısından sanırım her çeşidi vuruyor :( dolgu topuk benim için babet demek .sanırım tavsiyenden sonra alıcam dediğin gibi denemekte fayda var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolgu topuk bende çok severim. Hem çok rahat hemde platformlar kadar bacakları güzel gösteriyor bence :) Babet her ayak yapısına önerilmiyor zaten çok haklısın.

      Sil
  3. plastik ayakkabıları seviyorum ben! kaliteli olanlar cidden rahat oluyor, özellikle topuklularda süper :) ve cidden pratikler.. zaten piyasada da pek tutuldular, sürekli yeni modeller geliyoor :D

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Bende iki sezondur severek kullanıyorum. İlk olarak parmak arası bir sandalet almıştım. Sonra babetleri denedim. Gerçekten marka çok önemli bir faktör özellikle kalite açısından... Blogunu takipteyim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil