Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

9 Nisan 2013 Salı

Yeni Trend: Dantel İle Renkli Kombinler!




Dantel detaylı parçaları genellikle özel günlerde giymeye alışkınız. Geçen sezon günlük kıyafetlere uyarlanan bu trend biraz romantikti. Çünkü soft renkler ile kombinliyorduk. Bu sezon ise çok daha renkli ve eğlenceli! Bu trend için sizlere yedi tane görsel hazırladım. Hep birlikte göz atalım.  

İlk üç kombin gece kullanabileceğiniz cinsten... Pembe dantel  elbiseyi stripe ve floral print bir platform ayakkabı ile kombinledim. Dantel parçaları desenli aksesuarlar ile kombinlemekten korkmayın. Çünkü bu sezon iki farklı deseni birlikte kullanmakta oldukça popüler. Çizgi trendini pembe ile çok yakıştırdığımı daha  önceki yazılarımda da belirtmiştim ama size herhangi bir kısıtlama yok! Gece mavisi,  mercan ile de rahatlıkla kombinleyebilirsiniz. İkinci görsel; siyahtan vazgeçemeyenler için biçilmiş kaftan! Dantel kısa bluz ve yüksek bel etek zaten takım olarak tasarlanmış. Yeşil detaylı bu siyah platform ayakkabı ile siyah bir çanta tercih ederseniz; kombininizi çok fazla kapatmış olursunuz. Bu nedenle ben renkli bir çanta tercih ettim. Bu tarz bluzlar kolye takmak için pek uygun değil. Onun yerine büyük küpeler kullanmanız yerinde olacaktır. Üçüncü kombin sezonun favori rengi su yeşilinden! Su yeşili her ne kadar zor bir renk gibi görünse de pek çok renk ile inanılmaz uyumlu... Örnek verecek olursak; mercan, mürdüm, şarap, gece mavisi ile kullanabilirsiniz. Ben şeftali tonunda aksesuarlar ile elbisemi takımladım.


İş  kombinlerinde siyah ve beyazdan vazgeçemiyorsanız renkli aksesuarlar kullanın. Siyah-beyaz, dantel bluzu peplum bir modelden seçtim. Peplum modası uzun süre devam edecek gibi görünüyor. Bu tarz bluzların altına dar pantolonlar tercih etmelisiniz. Ben siyah bir pantolon seçtim ama isterseniz pembe yada gece mavisi bir pantolonda işinizi görür. Tabi iş yerinizde bu renk pantolonlar giymek serbest ise ;) Ben aksesuarları mürdüm tonunda seçtim. Bu rengi oldukça asil buluyorum. Özellikle stilettolara çok yakışıyor.  İkinci iş kombini limon sarısı ve kirli beyaz. Limon sarısı astar üzerine beyaz, dantel geçişli bu bluz iş yerinde giymek için ideal... Altına; krem, beyaz yada açık gri bir pantolon tercih edebilirsiniz. Şeffaf stilettolar böyle renkli kombinler için büyük yardımcı çünkü kombininizi boğmayacaklar ve uyum göstereceklerdir.




Günlük kombinlerde renkleri cesurca kullanın. Çimen yeşili, dantel detaylı bu bluzu boyfriend bir jean ile kombinledim. Çimen yeşili; mavi, fuşya ve turuncu ile uyum gösterir. Mavi loafer ve çok renkli bir küçük spor çanta ile kombini tamamladım. Daha öncede belirttiğim gibi dantel ve deseni bir arada kullanmanızda hiçbir sakınca yok. Aksesuar olarak turuncu plastik bir  saat seçtim. Bu sezon oldukça popüler olan bu saatleri pek çok markada bulabilirsiniz. Saat kullanmayı sevmiyorsanız; renkli bileklikler tercih edebilirsiniz.  Son görsel yine günlük bir kombin. Bu sezon dantel işlemelerin kullanıldığı şortları pek çok markada  göreceksiniz. Ben jean şort seçtim. Bu tarz şortların üzerine oldukça sade basic bir bluz bile giyseniz, tarz görünürsünüz. Ben bebek pembesi bir bluz seçtim. Çanta olarak zımbalı,beyaz küçük bir model seçtim. Pembe ve beyaz gibi soft renkleri dore ile kombinlemeyi çok seviyorum. Hatta yazın griyi bile dore ile kombinlediğim olmuştur. Kısacası bu rengi bir kurtarıcı olarak görüyorum. Bu görsele dore loaferlar çok yakıştı hemde çok sevimli durdular. Aksesuar olarak kısıtlama yok! Renkleri uyumlu tuttuğunuz takdirde her türlü aksesuarı kullanabilirsiniz. 



Dantel trendini elimden geldiğince açıklamaya çalıştım. Umarım görseller size yardımcı olmuştur. ''Aradaki siyah kombinin renkli dantel trendi ile ne ilgisi var?'' diyeceksiniz. Her vücut tipi dantel parçaları renkli kullanmaya müsait olmayabilir. Bu nedenle araya siyah bir görsel koydum ve aksesuarları renkli seçtim. Sonuçta burada amacım trendleri kendinize ne şekilde uyarlayabileceğinize dair ipuçları vermek. Bu nedenle her tarza uygun görseller hazırlamaya çalışıyorum. Umarım seversiniz. Bu sezon hayatınıza dantelin romantizmini ve renklerin canlılığını getirsin ;) Sevgiler...
Twitterdan Takip İçin Tık Tık!
Facebook Beğen Sayfamız İçin Tık Tık!
Instagram dan Takiplemek İçin Tık Tık!

4 yorum:

  1. paylaşımlarınız çok yararlı.
    teşekkür ederim bunun için:)
    bu arada bloglovin yok sanırım, göremedim :)
    oradan da takip etmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli... Bloglovin üyeliğim var. E-mail adresinin altındaki butona tıklayabilirsiniz. Sevgiler :)

      Sil
    2. o kadar da bakmıştım :)
      gözümden kaçmış.
      kusura bakmayın :))

      Sil
    3. Rica ederim biraz ufak bir buton bazen görülemeyebiliyor :)

      Sil