Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

2 Nisan 2013 Salı

Yeni Trendin Adı: Cut Out!

Yeni sezonun trendlerini incelemeye Cut Out ile devam ediyoruz. Cut out; kıyafetlerde pencere, kesik, yırtık anlamına geliyor. Çoğu zaman avangard tarzlar ile hayal ettiğimiz bu trend bu sezon pek bir hanım hanımcık! Gece elbiselerinden, ayakkabılara, bluzlardan şortlara kadar aklınıza gelebilecek her yerde kullanabilirsiniz. Gelin görsellere hep birlikte bir göz atalım...
Sizler için beş ayrı görsel hazırladım her tarza ve gidilecek mekanlara göre hazırladığım bu görseller umarım bu trend hakkında kafası karışanlara birazcık yardımcı olabilir. Üstteki görsel iş hayatına uyarlanabilecek türden. Pencereler ile kafes görünümü verilmiş bu şık bluz ayrıca bordo rengiyle sezonun favorisi olmaya aday kilit bir parça! Altına yüksek bel bordo erkek kesim bir pantolon seçtim. Bu sezon aynı renkleri alt üst olarak giymeye çekinmeyin çünkü bu da bir trend ;) Şeffaf ayakkabı ve çantalar 2000 lerin başında oldukça modaydı. Şimdi geri döndüler. Önümüzdeki aylarda başta plaj modası olmak üzere pek çok yerde onları göreceğiz.

Gece kombinlerinde bu trendi kullanmak oldukça basit! Pek çok markanın abiye ürünlerinde bu tarza rastlamanız mümkün. Elbiselerin belinde oldukça hoş duran bu detayı eğer kullanmak istemezseniz göğüs altı yada sırt bölümünde rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Karar sizin... Bu iki kombinden mavi olanı bir davette kullanabilirsiniz. Göğüs altındaki ters kalp şekli elbisenin romantik havasını destekliyor. Eğer elbisenizde bu detayı kullanmak istemezseniz ayakkabılarınızda da tercih edebilirsiniz. Ben bu ayakkabıya bayıldım :) Pembe elbise renk tonu nedeniyle de bu sezon favorilerimden! Bu rengi turuncu yada siyah ile kombinlemeyi çok seviyorum. Üstelik yaz aylarında hem gündüz hemde gece rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bir clutch ile geceye, sandaletler ile gündüze rahatlıkla uyarlayabilirsiniz.
Son kombinim oldukça spor ve rahat... Biraz avangard ama içinde sevimli detaylar da yok değil ;) Tshirtlerin özellikle sırt bölümüne kesikler ile şekil vermek hem çok eğlenceli hemde bu sezonun trendi. Bu tshirtte kuru kafa detayı kullanılmış. Altına yüksek bel jean şort giyebilirsiniz. Zımbalı yada patchwork modelleri deneyebilirsiniz. Ben kuru kafa ile zımba detayını birbirine çok yakıştırıyorum. Retro gözlük modellerinde bu büyük modeller tarzınızı destekleyecektir. Ben bu tarz kombinlerin altında loaferleri çok seviyorum. Ama oxford yada gladyatör sandaletleri de kullanabilirsiniz. Loaferlerdeki kirpik detayı çok sevimli öyle değil mi?
Sezon trendleri daha bitmedi daha önümüzde pek çok yazı var. Hatta plaj modası yazımda bu trendlerin hepsini birlikte göreceksiniz. Bakalım cut out bikinilerde nasıl kullanılmış? O zaman blogumu takiplemeye devam ;)
Twitterdan Takip İçin Tık Tık!
Facebook Beğen Sayfamız İçin Tık Tık!
Instagram dan Takiplemek İçin Tık Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder