Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

27 Mart 2013 Çarşamba

Bluzları Kısaltma Vakti!

Moda Haftasını geride bıraktık arada birde röportaj sürprizi  yaptım sizlere...  Şimdi sezon trendlerine yavaş yavaş başlama vaktidir. Bu sezon rengarenk, bol desenli, sezonun enerjisini yansıtan trendler var. Hepsini çok sevdim ve havaların ısınması için sabırsızlanıyorum diyebilirim. Bu yazıda başlıktan anlaşılacağı üzere pek çok dergi ve katalogda rastladığımız  kısa bluzlardan bahsetmek istiyorum. Yazılarımda tek bir trend ana başlık olarak bulunsa da yaptığım kombinler de kullandığım yan parçalar size başka trendler hakkında ipuçları verecektir.


 Yukarıdaki kombinde enerjik bir örnek verdim biraz bohem, tam anlamıyla bir yaz kombini... Bu tarz bluzları giyerken yüksek belden şaşmamak birinci koşul! Göğüs altı dediğimiz modelleri kullanmazsanız yüksek belli pantolonlar işinizi epey kolaylaştıracaktır. Bu sezon pembenin hemen hemen her tonu çok moda... En önemli detay canlı renkleri birbiriyle kombinlemek. Ben sarı ve pembeden oluşan bir kombin yapmayı tercih ettim. İki renk efektli yüksek bel zımbalı şort ile belden bağlanan bu bluzun uyumuna bayıldım. Biraz 60`lı yılların esintisini taşıyor. Bence böyle bir kombin de kullanılacak en güzel aksesuar saat. Zaten yeterince hareket var takının boğacağını düşünüyorum.


 Bu  bluzları hep spor kombinler ile hayal ediyorsanız yanılıyorsunuz. Klasik bir takımla da gayet başarılı bir şekilde kullanabilirsiniz. Yüksek bel erkek pantolonu ve yine sezon modası çizgili desen bir blazer ile kombin yapmayı tercih ettim. Benzer kombinleri pek çok markanın defilesinde görmüşsünüzdür. Özellikle Balmain,  Mango gibi markalar bu trendin öncülerinden... Siyah-beyaz  kombinlerde çanta yada ayakkabı da canlı renkler tercih edebilirsiniz. Ben kullandığım clutch da şeker pembesini tercih ettim.


 Bu sezonun vazgeçilmezlerinden biride neon renkler... Ben neon renkleri, melanj ile çok yakıştırıyorum. Melanj kısa bluz ile neon yeşil A kesimli bir etek tercih ettim. Bu  etekler hem yüksek belli olması hemde kesimi nedeniyle vücut kusurlarını çok iyi kapatma özelliğine sahip... Bu sezon mutlaka bir tane edinin derim. Bu kombin için kullandığım kolyeye dikkat! Bu sezon sıkça karşınıza çıkacak bu gerdanlık formundaki  kolyeler, kıyafetlerinizi hareketlendirmek için kurtarıcınız olacak. Ayakkabı olarak şeffaf bir model tercih ettim. Bu sezon her tarz ayakkabıda şeffaflık hakim! Özellikle neon renkli olanların çok şık durduklarını düşünüyorum.


Son olarak hem gündüz hem gece rahatlıkla kullanabileceğiniz, yavru ağzı ve pudra renklerinin hakim olduğu bir kombin sunuyorum. Bu sezon soft renkleri bir arada kullanmak çok revaçta.  Özellikle birbirine yakın tonları kombinleyin. Eğer tepeden tırnağa renklere bürünmek istemiyorsanız; boyfriend jeanler kurtarıcınız olacak. Bu pantolonları neden mi bu kadar çok sevdim? Çünkü yüksek topuklar ile geceye, loafer yada sneakerslar ile gündüze kolayca adapte olabiliyorlar ve oldukça rahatlar. Bu sezon ''wedges'' dediğimiz dolgu topuklar yine revaçta. Özellikle platform ile rahat edemeyenler ama yüksek topuk giymek isteyenler için kurtarıcı nitelikteki bu modeller; bu sezon  biraz daha yükselerek platformlar ile yarışacaklar benden söylemesi.  Kısa bluzlar konusunda benden bu kadar başka trendler hakkında yazacağım yazıların görsellerinde yine kullanabilirim. Böylece elimizde bol bol örnek olmuş olur. Yaza kısa bir süre kaldı. Karınları bol bol çalıştıralım. Zira kısa bluzları tercih etmemek elimizde ama plaj modasından kaçış yok :) Blogu takiplemeye devam! Sevgiler...
Facebook Beğen Sayfası İçin TIK TIK...
Instagram Takip İçin TIK TIK...
Twitter İçin TIK TIK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder