Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

30 Ocak 2012 Pazartesi

Sezonun Favori Rengi: TURUNCU

H&M


H&M
MANGO




STRADİVARİUS

Son birkaç haftadır mağaza indirimlerinden başımız döndü sanırım önümüzdeki kış bizi idare edecek kadar kıyafet stokladık :) Bu hafta pek çok mağazanın yeni sezon parçalarını yavaş yavaş çıkarmaya başladığını gördüm. İlkbahar-Yaz sezonu rengarenk geçecek bundan emin olabilirsiniz. Mavi tonları,yavruağzı,fuşya, pembenin her tonu kullanılmış.En çok gözüme çarpan renk ise turuncu oldu. Hemen her mağazada turuncunun her tonunu gördüm diyebilirim. Pantolonlar,etekler,elbiseler,bluzlar ve aksesuarlarda bol bol turuncu kullanılmış. Aslında bu rengi şu yaşıma kadar pek kullandığımı söyleyemem. Geçen yaz bir arkadaşımın nişanı için kıyafet aramaya başladığımda onca seçenek arasında turuncu bir tulumu beğenmiş ve almıştım. Daha sonra bu rengi çok sevdim.Turuncu rengin en çok sevdiğim yanı bronz tendeki çarpıcılığı kadar beyaz tene de yakışması. İlkbahar-yaz koleksiyonunun sadece küçük bir kısmı mağazalarda sergileniyor olsa da ben en beğendiğim turuncu parçaları sizler için buradan paylaşacağım :)
MANGO
MANGO
H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder