Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

28 Ocak 2012 Cumartesi

Süs Püs No:2 Göz Makyajı İçin Kullandığım Ürünler


Süs püs başlığı altındaki bölümlerimize göz makyajıyla devam ediyoruz. Göz makyajında benim vazgeçemediğim ürün kesinlikle eyeliner ! Bana göre gözlerin ifadesini bir anda değiştiren mucizevi bir ürün. Eyelinerin cazibesine ilk bir Audrey Hepburn filminde kapıldım. 50´li ve 60´lı yıllarda popüler olan bir ürün olduğu için kadınların büyük bir kısmının Audrey Hepburn ve o yılların ünlü top modeli Twiggy Lawson dan etkilendiği çok açık. Eyelinerin fırça ile sürülenleri dışında artık çok daha pratik olan keçeli kalem benzeri modelleri çıktı. Bende açıkcası bu tarz olanları tercih ediyorum. Bir de yumuşak uçlu açılıp kapanabilen kalem türleri var;Rimmel Exaggerate Eye Definer beğenerek kullandığım bir ürün! Arka kısmında  fırçası  var dumanlı bir görünüm için sürdükten sonra kolayca dağıtabilirsiniz. Gelelim benim göz makyajıma; gündüz makyajım da tercihim beyaz sedefli bir farı baz olarak kullanıp üstüne eyeliner çekmek ve bolca rimel sürmek. Eğer göz makyajınıza göz renginize uygun far eklemek istiyorsanız öncelikle iyi birkaç fırça edinmeniz gerekecek... Farların içinden çıkan fırçalar iyi bir göz makyajı için kesinlikle yeterli değil. İnce bir çerçeve çekmek için kalem uçlu fırça ve dağıtmak için yelpaze uçlu dağıtma fırçası. Ben özellikle Sephora`nın fırçalarından çok memnunum. Gece makyajı için tercihim siyah ve gri tonları ama zaman zaman bronz ve altın tonlarını da tercih ediyorum. Kahverengi gözlerde özellikle mor ve tonlarının da güzel durduğunu belirtmeliyim. Renkli gözlere ise pastel tonlarda ki göz makyajlarını çok yakıştırıyorum. Eğer gözleriniz küçükse ve daha iri gözükmesini istiyorsanız eyelineri mutlaka denemelisiniz. Alt kirpik diplerine beyaz kalem çekmek de gözü büyük gösteren başka bir detay... Ve bana göre göz makyajının en önemli kısmı rimel olmalı. Uzun ,dolgun,tek tek ayrılmış kirpikler göz makyajını gösteren bir detaydır. Bu nedenle iyi bir rimel seçmeniz şart.  Clinique High İmpact Mascara`dan ben çok memnunum.Kirpikleri topaklanma olmadan tek tek ayırıyor. Bir diğer kullandığım üründe Maybelline Volum Express One by One kirpikleri oldukça dolgun gösteren bir fırçası var.  Göz farında marka tercihim renklerine göre değişiyor. Hangi markada nasıl bir renk şeçtiğimizden ziyade aslında farın gün boyu gözümüzde aynı şekilde kalabilmesi çok önemli; gözümüzde toplanmamalı, onun ağırlığını hissederek rahatsız olmamalıyız. Bu nedenle krem farları pek tercih etmiyorum. Başlıça markalarım MAC,Guerlain,Chanel,Rimmel ve Loreal Chrome Shine serisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder