Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

24 Temmuz 2012 Salı

BİR ETEK, ÜÇ FARKLI KOMBİN!

Bir parça ile yapabileceğimiz kurtarıcı kombinlere etek ile devam ediyoruz. İş yeri için düşündüğüm bu kombin biraz retro etkiler taşıyor. Hani kısaca ''Chanel kadını'' diyebileceğimiz türden bir kadını anımsatıyor gibi... Ama itiraf etmeliyim ki ben daha çok Audrey Hepburn'den ilham almış olabilirim. Öncelikle çan diye tabir ettiğimiz bir etek modeli seçtim. Bu model etekleri seviyorum çünkü kalçası geniş olan bayanlarda rahatlıkla giyebiliyorlar. Saks mavisi bu sezonun favori renklerinden ... Bence siyah ve beyaza da çok yakışıyor. Bebe yaka bir bluz, renkleriyle adeta onunla bir bütün etkisi yaratan stilettolar ve zincir saplı kutu model bir çanta... Çantayı rugan seçmemin sebebi bu kıyafeti patlatacağını düşünmem elbette mat olan bir modelde  hoş durabilirdi. Düğme diye tabir ettiğimiz bu küpeler ise zaten bir hayli iddialı olan bu kombin için oldukça sade ve şık bir seçim olacaktır. Sizde Audrey gibi eyelineriniz ile stilinizi tamamlamayı unutmayın :)



Gece için düşündüğüm kombin; capcanlı ve bence farklı renklerin birbirleriyle nasılda bütünleşebildiğinin en güzel örneklerinden biri... Eteğin üzerine şifon turkuaz bir gömlek seçtim. Daha önceki yazılarımda da paylaştığım gibi bu yıl yakalardaki işlemeler oldukça dikkat çekici ve bende böyle bir gömleğe kayıtsız kalamadım ne yazık ki :) Altına kalın platform, turkuaz ve ayağı tamamıyla saran bir ayakkabı seçtim gömlek ile birebir uyum sağlıyor. Açıkçası ben klasik ayakkabı-çanta uyumu yerine bluz-ayakkabı uyumunu daha çok seviyorum. Ama tabi ki söz konusu durum elbise için geçerli değil o zaman ayakkabı-çanta ikilisinin ateşli bir savunucusu olabilirim. Alternatif üç renk clutch sundum. Ama benim favori olanım saks mavisi! Çünkü turkuazın çok boğucu, pembenin ise çok dikkat çekici olacağını ve esas dikkat çekmesi gereken parçaları gölgeleyeceğini düşünüyorum. Tabi ki yakadaki bronz taşlar ile uyumlu bir clutch da gayet yerinde bir seçim olabilir. Bu kombine yapılacak en büyük iyilik; o güzelim yaka detayını küpelerle gölgelememek olurdu bu nedenle hoş bir bileklik gayet yerinde bir tercih olur diye düşündüm.



Gelelim günlük kombinimize günlük demem sizi yanıltmasın şıklığı her zaman ön planda tutuyoruz :) Kimine göre sütlü kahve kimine göre krem ama benim maviyle çok yakıştırdığım bir renkte olan bir bluz seçtim. Bu kombini oluştururken aklımda tek bir düşünce vardı animal print! Nasıl kullansam diye düşündüm ve ayakkabıda karar kıldım. Dolgu topuk ayakkabıların deseni bence oldukça kararında... Ne alışkın olduğumuz hayvan desenleri kadar baskın nede sade yani tam kıvamında! Krem rengi, zincir saplı çanta hem ayakkabı hemde bluzla oldukça uyumlu oldu ve bence bu kombini açtı. Ve son olarak; bu sade bluzu hareketlendirecek, tribal detaylar içeren önlük kolye ile stilimizi tamamladım. Bir dipnot olarak şunu belirtmeliyim ki; her ne kadar dolgu topuk olsada yinede yüksek topuklardan hoşlanmayanlar bu kombinde babetleri yada oxfordları rahatlıkla tercih edebilirler. Hatta babet tercih ederlerse hayvan desenlerinin daha  cesurca kullanıldığı modelleri deneyebilirler.



3 yorum: