Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

6 Nisan 2013 Cumartesi

Yeni Trend: Floral Print!

Trendlere floral desenler ile devam ediyoruz.  Floral desenler bizim için yazın habercisi gibi hiçbir zaman modası geçmeyecek gibi görünüyor. Bu sezon gündüz yada gece bu desenlerden bolca faydalanacağız. Aksesuarlardan ceketlere,elbiselerden pantolonlara kadar hemen her yerde bu trendin etkilerini görmek mümkün... Gelin sizler için hazırladığım görsellere göz atalım :)
  


   
Gece elbiselerinde kendinden desenli modellerin yanı sıra inci ve taşlar ile çiçek efektleri verilmiş modeller görmek mümkün. Üstteki kombinde 60`ların etkisini taşıyan bir model seçtim. Eski  Yeşilçam filmlerinde bu tarz elbiselerin tuvalet modelleri sıkça karşımıza çıkmaktaydı. Bebek sarısı bu sezonun favori renklerinden bende hazırladığım görsellerde sıkça bu renk parçalardan yararlanıyorum. Bebek sarısı; en çok beyaz ve doreye yakışıyor. Dore burunlu, bebek sarısı bir stiletto ile elbiseyi takımladım. Clutch olarak; tek renk bir model tercih ettim. Üst kısmı zaten yeterince hareketli olan bu elbisede aksesuar olarak tek taş küpe yada bilekliklerden faydalanmanızı öneriyorum. Alttaki gece kombini ucuş uçuş kendinden desenli bir kumaştan yapılmış. Straplez ve bele oturan bu model elbiseler bu sezon çok moda olacak. Gündüz babet yada sandaletler ile kullanabilirsiniz. Füme rengi ve siyah iki renkli bu platform ayakkabı elbise ile çok uyumlu... Bu tarz elbiselerde aksesuarları sade ve desensiz seçmelisiniz, elbisenin kilit parça olduğunu unutmayın. 


 
İş hayatında çiçek desenli blazer ceketlerden faydalanabilirsiniz. Benzer ceketleri pek çok markada bulmanız mümkün. Siyah yada krem üzerine desenli bir bir model seçerseniz;  ciddi görünümünüzden taviz vermemiş olursunuz. Ceketin içine düz bir bluz yada gömlek seçmelisiniz. Aksesuarlarda renk sınırlaması yok sadece düz modeller tercih etmeli ve birbirleriyle iyi takımlamaya dikkat etmelisiniz.

Günlük kombinlerde vücut yapınız müsaitse desenli pantolonlar tercih edebilirsiniz. Leopar ile birleştirilmiş bu pantolana bayıldım. Beyaz üzerine oturtulmuş bu desen gerçekten çok asil duruyor. Basic ince kazaklar ile
bu tarz pantolonları kombinleye bilirsiniz. Ben krem rengi bir kazak seçtim. Çünkü aksesuarlarda renkli modeller tercih ediyorum. Ayakkabıdan çantaya kadar tüm aksesuarlar değil elbette... Kilit parçayı gölgelememek adına ayakkabıyı soft bir renk seçebilir. Çanta ve takıları canlı bir renk ile patlatabilirsiniz. Günlük kombinlerden ikincisi kot pantolon ile takımlanan desenli bir bluz.  Krem ve beyaz bu tarz kombinlerde kurtarıcı nitelikte oluyor. Wedges diye tabir ettiğimiz bu ayakkabılar bu sezon dahada yükselecek fakat dolgu topuk oldukları için oldukça rahat edeceğinizden eminim. Ayakkabı ile tona ton bir model olan kutu çanta omuza asılabileceği gibi çapraz olarakta kullanılabilir. Somon rengi saat ve büyük bir yüzük ile tarzınızı yansıtabilirsiniz. Ben günlük kombinlerde saat takmayı çok seviyorum.
Floral print trendi için size verebileceğim tüyolar bu kadar... Umarım görseller hem gündüz  hem gece hemde iş yaşamında size yardımcı olur. Uygulamanız gereken tek püf noktası çiçek desenli aksesuar yada kıyafetinizi kilit parça olarak belirlemek o kadar :) Plaj modası yazımda trendlerin hepsine yeniden göz atacağız. Havaların biraz daha ısınmasını beklemek gerek... Yazın müjdeleyicisi bu ilkbahar aylarının keyfini çıkarın! Sevgiler...
Twitterdan Takip İçin Tık Tık!
Facebook Beğen Sayfamız İçin Tık Tık!
Instagram dan Takiplemek İçin Tık Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder