Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

11 Mart 2013 Pazartesi

Sezon Trendleri Vol 1!

Bol yağmurlu ve soğuk günlerden sonra ilkbahar nihayet kendisini hissettirmeye başladı bundan sonra sıcacık bahar aylarının ve bol güneşli  günlerin tadını çıkaracağız. Moda haftaları birbiri ardına devam ederken bize İlkbahar-Yaz trendleriyle ilgili ipuçları vermeye devam ediyorlar. Bu sezon çok renkli ve bol desenli kıyafetlere kendinizi hazırlasanız iyi olur. Üstelik birbirine zıt renkleri karıştıracağız, iki farklı deseni birlikte kullanmayı öğreneceğiz ama bir yandan da çok eğleneceğiz orası kesin ;)
 Pastel renkleri bir arada kullanmak oldukça popüler uçuk pembe,su yeşili,bebek mavisi,krem ve beyaz karıştırabildiğiniz kadar karıştırın birbirleriyle ne kadar uyumlu olduklarını görecek ve şaşıracaksınız. Su yeşilini mor,mavi,bordo ve krem ile kombinlemeyi deneyin. Üstteki görsellerde ben mor ile kombin yapmayı tercih ettim. Loafer bu sezon yine çok moda geçen sezon almadıysanız bu sezon mutlaka edinin. Yine üstteki kombinde pembe ve sarıyı kombinledim. Bence oldukça romantik ve yer yer 60`lı yılların esintisini taşıyan bir kombin oldu. Stilettolar naif renklerin yanı sıra oldukça canlı renklerde de karşımıza çıkacaklar. Benim favorim ise krem ve pudra rengi olanlar çünkü her renk ile kolayca kombinleniyor hayat kurtarıyorlar. Bu sezon A kesimli yüksek bel etekler çok moda ister diz hizasında ister mini mutlaka denemelisin kusurları şahane kapatıyor. Bu tarz etekleri şifon bluzlar ile kombinleyin derim. Ayrıca  suluboya desenleri yine önplana çıkacak ben bu deseni salaş bluzlar ve aksesuarlar da çok seviyorum. Bu nedenle çantayı bu desenden seçtim ve bence harika görünüyor.

Pek çok markanın vitrininde çizgili pantolon ve kazaklar dikkatinizi çekmiştir. Vücut yapısı müsait olanlar boyuna çizgili pantolonları blazer ceketler ile kombinlemeyi mutlaka denemeliler. Benim hoşuma giden ise salaş pantolonlar ile çizgili  ince kazaklar... Siyah beyaz bu desende vazgeçilmezim bu nedenle görseli siyah-beyaz hazırlamayı tercih ettim. Marin temasına da  ince bir gönderme yapan bu trend retro  gözlükler ile kombinlendiğinde Audrey Hepburn ya da Grace Kelly gibi görüneceksiniz :)

Bu sezonun bir başka renk trendi mandalina ve şeftali... Bu  iki rengi eskiden bir arada kullanmayı hayal bile edemezdik. Bu sezon biraz cesaretli olmakta fayda var. Ben şeftali rengi bir ceket ile şifon mandalina rengi bir gömleği kombinledim. Yüksek bel dar kesim bir kot ve pudra stiletto ve kolye ile görünümü biraz softlaştırdım. Çanta olarak bu iki rengin bir arada kullanıldığı, uzun askılı, kutu çantayı tercih ettim. Bu çanta aklınızın bir köşesinde bulunsun zira bu tarz çantaları bu sezon her yerde göreceksiniz benden söylemesi... Sezon trendlerinin ilk etabı şimdilik bu kadar. İkinci bölümde biraz daha desenlere ve aksesuarlara yoğunlaşacağız tabi ki moda  haftalarından ipuçları almaya devam edeceğiz. Sevgiler...                    Facebook Sayfamı Takip için Tık Tık 
Twitter adresi için Tık Tık
Instagram Tık Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder