Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

28 Temmuz 2012 Cumartesi

BİR PANTOLON,ÜÇ FARKLI KOMBİN!

Bir parça ile günü geçirebileceğimiz kombinlere, pantolon ile devam ediyorum. Oluşturduğum bu kombinlerdeki ana parçamız yani pantolonumuz sezonun favorilerinden mandalina renginde... Chino diye tabir ettiğimiz yüksek bel,ve çift kat pileli bu pantolon, bence üç tarz içinde oldukça uygun bir model...Ben bu tarz pantolonları; rahatlık ve şıklığı bir arada taşıdığı için çok seviyorum ama  tercihinizi başka modellerden yana da kullanabilirsiniz.


                     
   
 İlk kombinimiz gece için hazırlandı. Mandalina rengi ile siyah ve dorenin uyumu bence tartışılamaz... Bu renge verdikleri ağırlık ve çarpıcılık nedeniyle ben bu kombini çok sevdim. Pantolonun üstüne kalp yaka, şifon bir bluz seçtim. Bu tarz bluzlara kolyenin pek yakışmadığını düşündüğümden büyük siyah, metal küpeleri tercih ettim. İşaret parmağına takılan iri taşlı yüzükle birlikte bence çok havalı durdular. Ayakkabı olarak platform topuklu, kombinimizde kullandığımız bütün renkleri içinde barındıran bu modeli seçtim. Ayağı saran bir yapısı olduğundan diğer platform topuklara göre daha rahat olduklarını söyleyebilirim ayrıca çokta trendy duruyorlar. Dore kapaklı siyah bir portföy ile kombini tamamladım.
 İş kombinimize gelince; pantolon başlı başına dikkat çekici bir parça olduğundan onu daha sade parçalar ile kombinlemekte fayda var diye düşünüyorum. Sonuçta orası bir işyeri öyle değil mi ? :) ''Beyaz bir gömlek her zaman kurtarıcıdır!'' sözünü hatırlayarak bende pantolonumuzu beyaz bir gömlek ile takımladım. Ayakkabı olarak krem bir stiletto seçtim. Bu tarz gömlekler ile bu sene büyük kolyeler kullanmak çok moda! Bu nedenle tribal takı trendi uyum sağlayan metal ve leoparın bir arada kullanıldığı bu kolyeyi seçtim. İsterseniz kat kat zincirlerde kullanabilirsiniz oda gayet hoş durur. Şanslıydım ki bu kolyenin birde takım yüzüğü var :) Ve son olarak benim gibi küçük çantalara sığmak için savaş verenleri düşünerek mandalina rengi bu büyük çanta ile kombini tamamladım. Ama şunu da belirtmeliyim ki küçük clutchlara sığmayı becerenlere saygım sonsuz, karşılarında ceketimi ilikliyorum :)




Ve son kombinimiz günlük giyimi yansıtıyor. Bu kombini hazırlarken çılgın kişiliğim ön plana çıktı. Son zamanlarda karşıt renklerin bir arada kullanılması olayına fena halde kafayı taktığımı belirtmeliyim. Pantolonumuzun üstüne şifon, renk olarak ise pembe ve mandalinanın bir arada kullanıldığı bu bluzu seçtim. Çanta konusunda kafam oldukça karışıktı. Mandalina mı, pembe mi yoksa dore mi derken bu üç rengi de içinde barındıran çantada karar kıldım. Sonuçtan memnunum, pişman değilim :) Ben böyle canlı renkler ile dorenin uyumunu çok seviyorum. Bu neden dore babetler ve tribal takı trendinin güçlü bir temsilcisi olan küpeler ile kombini tamamladım. Dip not olarak belirtmem gerekirse bu kombin ile dore, zincir saplı, kutu bir çantada  pekala uyum sağlayabilir ama dedim ya ben bugün  değişik bir hal içindeyim :)

4 yorum:

  1. bloğunu yeni keşfettim:)şüphesiz ki ilk kombin benim tarzıma en uygun olan kombin olmuş..Sevgiler

    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, beğenmene sevindim.Her biri farklı bir tarzı temsil ediyor ama ilk kombinin yeri bendede ayrı :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhabalarrr
    blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim. seni takip etmek zevkli olacak ;)
    sevgilerr
    buarada unutmadann blogumda çekiliş var davet etmek isterim. görüşmek üzere

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Blogun çok güzel artık takipçinim :)Sevgiler...

    YanıtlaSil