Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

7 Nisan 2012 Cumartesi

BUGÜN NE GİYDİM ?: ABLAM İLE ALIŞVERİŞTE ...

 Ablam Emel geldiğinden beri hemen hemen her günümüz dışarıda geçiyor diyebilirim. Kendisi bir tasarımcı ve yurtdışında yaşıyor. Bu nedenle Türkiye`ye döndüğü zaman birlikte vakit geçirmekten hoşlanıyoruz ve bol bol geziyoruz.Her zaman söylediğim gibi modaya oldum olası merakım vardı ama bu merakımı geliştirmemde, kendi stilimi bulmamda bana yardımcı olan en büyük şansım ablamdır. Giyim tarzı oldukça farklıdır ve her zaman çok beğendiğim sıradışı parçaları bulup çıkarır. Bugün onunla Alsancak`da ufak bir gezintiye çıktık ve sadece gezmekle kalmayıp alışverişte yaptık. Alışverişe çıkarken kıyafetlerimizde  renkli giyim trendini uyguladık.Bahar mevsiminin gelişini bize vitrinlerdeki rengarenk giysiler müjdeledi demiş ve renkleri kombinlemek konusunda bilgiler vermiştim. Bugün bende kendime mavi ve yeşil ağırlıklı bir kombin yaptım. Eskiden bu iki rengi beraber kullanmak bana çok uzaktı ama şimdi çok seviyorum. Yeşil skinny pantolonumun üzerine sezonun favorisi kot gömleklerden giydim. İkisi arasındaki renk bağlantısını kurmak için yeşil ,mavi ve pembe renklerdeki  kolyelerimi üstüste taktım. Ben yeşil ve kahverenginin uyumunu çok seviyorum. Bu nedenle elime bu renkte spor bir el çantası aldım ve aksesuar olarak da leopar desenli güneş gözlüklerimi taktım. Ayakkabı olarak bu aralar vazgeçilmezi olan oxford tarzı mavi ayakkabılarımı giydim.
Emel ise benim çok sevdiğim iki renk olan parlement mavisi ve beyazı birlikte kullanmıştı. Bu iki rengin birbirine çok yakıştığını düşünüyorum. Beyaz geniş kesimli gömleği ve mavi skinny pantolonunu iki rengin birlikte kullanıldığı muhteşem oxfordları tamamlıyordu. Desenli güneş gözlüğü ve kırmızı ojeleri ile kıyafetini hareketlendirmişti. Benim bu kombindeki favorim ise sezon trendi kutu formundaki çanta oldu. Bu çantanın en beğendiğim özelliği benim gibi küçük çantalara sığmakta zorlananlar için kabus olan  yerleşme sorununu minimuma indirecek  boyutlarda olması... Umarım Emel ve ben renkli giyim trendini uygulamak konusunda size ufakta olsa bir fikir verebilmişizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder