Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

23 Ocak 2012 Pazartesi

Süs Püs No:1 Favori Ten Ürünlerim


Evet bir günlük kısacık bir aradan sonra bugün ne yazsam ne yazsam diye düşünürken makyaj konusuna şöyle bir giriş yapmak aklıma geldi. Makyaj bir hayli uzun bir konu bence o yüzden bölümlere ayırmaya karar verdim. Araya başka konular girse de makyaj konusuna ara ara tekrar döneceğim. Makyajın olmazsa olmazlarından biri bence baz olarak nemlendirici kullanmak. Öncelikle fondöten kullanıyorsanız direkt yüzünüze temas etmesi benim gibi  sizi de rahatsız ediyorsa,fondötenin yüzünüzde gün içinde toplanmasını çizgi çizgi bir görünüm oluşturmasını istemiyorsanız nemlendirici şart! Fakat yağlı yada karma cilde sahipseniz yüzünüze krem sürmek sizi rahatsız edebilir. Cildiniz olduğundan da fazla yağlanabilir yada sivilcelenebilir diye endişelenebilirsiniz. Bende karma bir cilde sahibim o nedenle bu nemlendirici konusunu oldukça fazla araştırdım diyebilirim. Pek çok pahalı markada denedim fakat şuana kadar en rahat kullandığım ürün Garnier saf ve temiz serisinden günlük nemlendirici krem oldu. Sürdükten sonra kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor ve makyaj için mükemmel bir baz görevi görüyor.
Gelelim fondöten konusuna The Body Shop dan yağsız dengeleyici fondöten yıllardır kullandığım favori ürünüm okul yada kurslar nedeniyle sabah çıkıp akşam eve gelen biri olarak benim için iyi bir fondöten çok önemli. Yüzümü sabitlemeli fakat ağırlaşarak cildimdeki varlığını bana hissettirmemeli ve en önemlisi yağlandırmamalı! Bu üründen küçücük bir nokta kadar sıkıp cildinize uygulamanız yeterli çünkü cilde çok çabuk yayılıyor ve  bu özelliği nedeniyle oldukça ekonomik olduğunu söyleyebilirim. 5 renk seçeneği mevcut yaz aylarında da rahatça uygulayabilirsiniz çünkü 15 faktörlük  güneş koruması içeriyor. Bu arada kuru bir cilde sahip olanlar için aynı ürünün nemlendirici özelliğe sahip olanı da mevcut :)
Veee pudra!  benim kullandığım birkaç tane pudram var. Öncelikle sevgili ablam sayesinde tanıştığım ve vazgeçemediğim Chanel in cilde çok güzel bir ışıltı veren cildi ağırlaştırmayan bir toz pudrası var. Biraz pahalı gelebilir ama başka  markalardaki benzerlerinin iki üç katı büyüklükte olduğu için daha uzun süre kullanabilirsiniz.

Chanel e çok yakın başka bir toz pudra daha önerebilirim özellikle o koca ambalajı  çantamda taşıyamam diyorsanız The Body Shop toz yüz pudrası aynı incelikte ve hafiflikte bir ürün...

Sıkıştırılmış pudra ben pek kullanmasam da  ablamın tercihi Chanel in sıkıştırılmış pudrasından yana... Ekonomik bir ürün tercih edenler için Maybelline Dream Matte tavsiye edilir :)


Kapatıcı benim için makyajın en önemli unsurlarından allah bulandan razı olsun diye sık sık mucidine dua etmişimdir :) Kapatıcı için 3 adet önerim var. İlk yazacağım yine en favori ürünüm YSL marka çok kolay sürülebilen kalem yapısında bir kapatıcı benimde beğenerek kullandığım bir ürün. İkinci seçenek bir öncekine benzer yapıda The Body Shop un kalem kapatıcısı daha ekonomik bir seçenek olabilir. Üçüncüsü ise benim ilk kapatıcım hala da kullanıyorum çok memnun kalacağınıza eminim aynen diğer ikisi gibi kusurları çok iyi gizliyor çizgi çizgi bir görünüm oluşturmuyor Maybelline Concealer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder