Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

21 Ocak 2012 Cumartesi

Oldum Renga Rengarenk :)

Kozmetik ürünleri içinde en çok ilgimi çekenler ojelerdir. Dakikalarımın çoğunu mağazalardaki oje standlarında geçiririm. Bugün de yine böyle bir gün geçirip çantamda pek çok renkte oje ile eve döndükten sonra bu konuda bir yazı yazmalıyım dedim. Aşağıda bu aralar en çok kullandığım favori renklerim var. Özellikle Rimmel pro black pearl favorilerin de favorisi diyebilirim. Bundan bir kaç sene önce füme,gri ,siyah renkte ojeler sürmek aklıma bile gelmezdi ama  şuan en fazla kullandığım renkler bunlar diyebilirim. Ayrıca bu aralar bir başka renk daha popüler olmak üzere; FONDÖTEN! Bazılarınız belki çoktan duyup uygulamıştır ama duymayanların sayısı hiçte az değil...  Neyse önümüzdeki aylarda sıkça bu rengi tırnaklarda göreceğiz diyorum en azından beni tanıyanlar benim tırnaklarım da görecekler o kadarını söyleyebilirim. Pastel 73 numarayı iki yada üç kat sürdüğünüzde istenilen fondöten rengini veriyor.Bir deneyin derim. 
soldan sağa (chanel475 dragon red)(rimmel pro425 my denim)(rimmel 60 seconds800 black out)(rimmelpro398blackpearl)(pastel no:98)(pastel no:73)(pastel no:75)(pastel no:55)(maybelline colorama 88 peach cocktail)




Oje kurutmak başlıca kabuslarımızdan hatta o kadar ki bir kadının en savunmasız hali oje sürdükten sonraki dakikalardır derler. Birçok markada kurutucular var ve hepsini denedim diyebilirim. Ne yazık ki hiçbiri istediğim sonucu vermedi. Ümidi kesmiştim aslında... Şu soğukta vantilatör açıp karşısında mı beklemedim,elimi buzdolabının derin dondurucu kısmına koyup kangren olmayı mı göze almadım kısacası çok çileler çektim çok! Daha sonra bir gün kös kös dergi karıştırırken Flormar`ın  oje kurutucu spreyini keşfettim. Bu sorunun artık benim için tarih olduğunu söyleyebilirim.  Fiyatına göre boyutu da bir hayli büyük o nedenle uzun süre kullanabiliyorsunuz.  Bir başka  tavsiyem de benim gibi oldukça fazla koyu renk oje kullananlara ... Koyu renk ojeler tırnaklarda çok hoş dursa da bir süre sonra tırnakların sararmasına neden oluyor. Bunu önlemek için hem ojelerin altına baz olarak hemde oje sürmediğiniz zamanlarda bakım amaçlı kullanabileceğiniz bir tırnak beyazlatıcı var Rimmel Whitener ! Gerçekten çok iyi sonuç veriyor. Zamanla sararmış tırnakların renginin açıldığını farkediyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder