Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

10 Ocak 2015 Cumartesi

Kış Trendleri Vol1: Triko Elbiseler

Evlilik hazırlıkları ve çocuk derken ara verdiğim yazılarıma kış trendleri ile start veriyorum. Bu sezonun koleksiyonları gerek kullanılan renkler gerek kesimler ile tam benim tarzımı yansıttığını söyleyebilirim. Bu nedenle görselleri hazırlamak benim için ayrı bir keyif oldu. Elbiseler özellikle ne giyeceğimize karar veremediğimiz kafamızın karışık olduğu günlerde tam bir kurtarıcı. Ben triko elbiseleri çok uzun zamandır kullanıyorum. Bu sezon ön plana çıkmaları dolabımdaki gömününde bu kış ortaya çıkması gerektiğinin sinyallerini veriyor. Peki bu elbiseleri hem spor hem klasik kullanabilirmiyiz? En önemlisi geceye uyarlayabilirmiyiz? Neden olmasın! Öyleyse buyurun görsellere...casual knitted dress combine
Gri ve sarı tıpkı lame ve dore gibi birbirleriyle zıt görülen renklerdir. Geçen yıl bu kural önce aksesuarlarda daha sonra giyimde yıkılmıştı ki bence çokta güzel oldu. Bu sezon renkleri birbiriyle karıştırmak çok moda kırmızı ile mor, yeşil ile maviyi bir arada oldukça sık göreceğiz. Ağır ve dikkat çekici desenleri en az onlar kadar dikkat çekici renklerde parçalarla kombinleyeceğiz. Yaz-kış demiyoruz eğleniyoruz yani :) Gri triko elbiseyi bu sezonun yine kilit parçalarından oversize sarı bir palto ile kombinledim. Bu sezon over size paltolar ile spor ayakkabılar kullanmak çok moda! Bununla ilgili küçük bir örnek vermek istediğim için bu görselde ayakkabı olarak lame sneakersları kullandım. Aksesuar olarak her iki rengi de içinde dengeleyen bir şal yada bere kullanabilirsiniz.

knitted dress at the night
Triko elbiseler geceye uyumlu görünmeselerde aslında yardımcı parçalarla çokta güzel adapte olabilirler.İşlemeler, taşlar, payetler basic tshirleri bile çok farklı bir havaya büründürüyorlar. Yukarıdaki görselde elbisenin etek modelinin yanı sıra kolundaki işlemeler onu gece kullanılabilecek zarif bir parçaya dönüştürüyor. Deri ceket yada pelerinle kombileyebilir. Şık bootieler ile tarzını tamamlayabilirsiniz. Üstelik hiçte sıradan görünmeyeceğinize garanti verebilirim.
pink beauty
Bu sezon çarpıcı desenler ile canlı renkleri birlikte kullanmanın bir başka trend olduğunu söylemiştim. Fransız tarzı olan bu akım kaz ayağını sadece siyah yada beyazla kombinlemeye alternatif oluyor. Ben kaz ayağı deseni ile pembe ve nar çiçeği tonunu çok yakıştırıyorum. Tarzınızı biraz daha sporlaştırmak isterseniz postallar ile kombinleyebilirsiniz. Eğer postal giymeyi seviyorsanız ama  bacak boyunuzu kestiğini düşünüyorsanız yada tam tersine sevmiyor ve kaba buluyorsanız topuklu modelleri tercih edebilirsiniz. Şık Fransız kadını tarzını desteklemek için kutu çantalardan yardım almayı unutmayın.
cherry
İşe giderken de bu tarz elbiseleri kullanabilirsiniz. Beyaz geçen kıştan  beri popülerliğini sürdürüyor. Ben siyah-beyazı bir ayrı severim ama aynı zamanda onu kışın gri,fıstık yeşili, gece mavisi, mürdüm, bordo gibi renklerle kullanmayı çok seviyorum. Triko elbiselerin görselde ki kesimlerinin yanı sıra kalem formunda olanlarını da kullanabilirsiniz. Yine over size bir palto yada uzun ceketler ile kombinleyebilirsiniz. Elbiseniz ile aynı boyda yada daha uzun bir ceket tercih ederseniz daha şık ve sofistike görüneceğinizi unutmayın. Altına bilekte bir bot yada stiletto giyebilirsiniz. Tercih size kalmış.

Bu yıl soğuk havalara karşı çok renkli ve eğlenceli bir sezon bizi bekliyor. Diğer trendleri sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Her ne kadar bir trendi açıklarken diğerlerinden ipuçları vermeye dikkat etsem de hepsi ayrı ayrı yazı konusu olacak kadar çarpıcı ve değişik... Ve ben döndüm! Hepinize harika bir yıl diliyorum!
Sevgiler...
Twitterdan Takip İçin Tık Tık!
Facebook Beğen Sayfamız İçin Tık Tık!
Instagram dan Takiplemek İçin Tık Tık!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder