Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

27 Ağustos 2012 Pazartesi

NANE FERAHLIĞI!

   Nane yeşili bu sezon oldukça moda ve önümüzdeki sezonda vitrinlerde sıkça karşımıza çıkacak  renklerden... Ağustos ayının sonu yaza veda olarak kabul edilse de güzel ülkem için bu pekte doğru bir tabir değil. Nede olsa bizler eylül-ekim aylarında da güneşin sıcaklığından  faydalanabiliyoruz öyle değil mi? Bu nedenle ben hızımı hiç azaltmadan yazlık kombinlerime devam ediyorum kış biraz daha bekleyebilir. Bu nedenle nane yeşilini esas olarak alıp farklı renklerle nasıl kombinlenebileceğini sizlere anlatmayı kendime bir borç bilirim. Aslında pekte zor bir renk olduğu söylenemez. Zıt renkleri bir arada kullanmak bir trend haline geldiğinden beri işimiz oldukça kolaylaştı. Trendlere yön verenler varolsun sağolsun :) Eveeeeett gelelim kombinlerimize...      



Spor giyinmeyi sevenler ama şıklığından ödün vermeyenlere güzel haber ; zımba trendi sayesinde artık çok daha süslü püslü parçalar bulabileceksiniz. Ben bu trendi çok sevdim çünkü rahatlıktan  ödün vermeden şık olabilmek biz kadınlar  için paha biçilemez bir nimet... Nane yeşili zımba detaylı şortun üzerine geniş kesimli bir tshirt seçtim. 80`ler ve 90`ların vazgeçilmezlerinden olan Timberland`ler geri döndü üstelik artık çok daha modern ve renkliler şort ile aynı renk olan bu ayakkabıları hem tshirte hemde şorta çok yakıştırdım. Gene zımbalardan yapılmış gümüş bir bileklik ve 80`lerin vazgeçilmezi olan Wayfarer gözlükler ile kombini tamamladım.



Bu kombinim biraz daha renkli  ve yazın enerjisini yansıtıyor diyebilirim. Nane yeşilini canlı renklerle kombinlemek hiçte zor değil çünkü daha öncede bahsettiğim gibi zıt renkleri yada pek çok canlı rengi bir arada kullanmak çok moda... Bu kombindeki kilit parça yüksek bel, desenli şort kullandığımız her bir parça ile uyum sağlayarak işimizi kolaylaştırıyor. Üzerine şifon nane yeşili bir gömlek ve bu sezonun bir başka trendi neon pembe kolye... İkisi de şortla çok uyum sağlıyor. Babetler ise bir başka kilit parça! Hem gömlek hem  kolye hemde şortla uyum sağlıyor ayrıca seçtiğim pudra pembesi kutu çanta ile de takımlanıyor. Eğer bu renkten hoşlandıysanız cesur davranmaktan risk almaktan korkmayın yazın çoşkusunu kaybetmeden sonbahara harika bir giriş yapın. Umarım kombinler hoşunuza gitmiştir, yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler ;)

2 yorum:

  1. bu kombin fikirleri çok güzel, ayrıca bu rengi gördükçe içim ferahlıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Bende bu rengi çok seviyorum tüm yazı bu renkle geçirdim diyebilirim:)

    YanıtlaSil