Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

4 Şubat 2012 Cumartesi

Erkekler İçin İlkbahar-Yaz Sezonu Renkleri




Daha önceki yazılarımda 2012 ilkbahar-yaz sezonu çok renkli geçecek demiştim. Aynı durum  firmaların erkek koleksiyonları içinde geçerli... Pek çok firma erkek koleksiyonlarında pastel tonlara ağırlık vermiş. Buz mavisi,yeşil,limon sarısı renklerde gömlekler,tshirtler ; beyaz,krem,lacivert pantolonlar ile  kombinlenmiş. Çok sık gördüğüm bir başka renkte gri ve pembe... Gri rengin özellikle buz mavisi ve beyaz ile kombinlendiğinde çok asil durduğunu düşünüyorum. Pembe renk ise bence toprak tonları ve lacivertle beraber kullanıldığında çok şık duruyor.Önceki yıllarda pembe gömlek giymek bir yana erkeklere bu renkte kravat taktırmak bile oldukça zordu. Ben bu rengin doğru tonda ve dozunda kullanıldığında her erkekte hoş durabileceğine inanıyorum. Pembenin erkeği feminen gösterdiği inanışının yavaş yavaş yıkıldığını görmek beni mutlu ediyor. Sizlere birkaç markanın 2012 ilkbahar-yaz koleksiyonlarından en beğendiğim parçaları sunuyorum.Eminim bu yaz yapacağınız kombinlerde size ilham vereceklerdir.




4 yorum:

  1. İletişim adresini bulamadım. Bende buradan yazayım dedim. Ben http://orjinalite.blogspot.com ve http://kadinella.blogspot.com editörü Bozkurt Görmez. Görüşmek için bana mail atarsanız sevinirim. bozkurt.gormez@gmail.com adresine .Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Bozkurt Bey;bana endertan1@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Önümüzdeki sezonun en önemli püf noktası erkeklere duyurulur.Ender Tan'ın paylaşımında da gördüğünüz üzere;18 yaş üstü erkekler lütfen rica ediyorum artık geçmiş yıllardaki gibi bahar ve yaz aylarında mümkünse nike,adidas,abercrombie,veya tiger vs.gibi ayakkabıları günlük kıyafetlerin altına giymeyin!Artık ayakkabı trendi çok farklı ve de gündengüne değişiyor.Özellikle 25 yaş üstü erkeklere sesleniyorum aslında;)

    YanıtlaSil
  4. Aynen katılıyorum.Spor çizgiler taşıyan klasik ayakkabılar çok daha moda:)Erkekler için yeni sezon ayakkabı seçenekleri ile ilgili bir yazı hazırlıyorum.Önümüzdeki günlerde yayınlayacağım:)

    YanıtlaSil