Tüm kadın giyim fırsatları için tıklayın !

24 Ocak 2012 Salı

Erkekler İçin Prestij Simgesi :Saat

GUESS

TAG HEUER
TİSSOT
EMPORİO ARMANİ CERAMİCA
Sevgili babacım ve biricik sevgilimin saat kullanmaları bir yana benim için erkekte saat önemli bir detay. Tarihten bugüne erkekler için saat en sofistike ve klasik aksesuar olmuş. Köstekli saatlerle başlayan bu serüven şimdilerde çok daha stil sahibi ve teknolojik tasarımlarla devam ediyor. Ben özellikle erkeklere metal kayışlı saatlerin daha çok yakıştığını düşünenlerdenim ama zaman zaman deri kayışlılardan da çok hoş modeller gözüme çarpabiliyor. Son zamanlarda ise seramik modellerde tercih edilen modeller arasına girdi. Eskiden klasik görüş İsviçre menşeili markaların saatlerinin eline kimsenin su dökemeyeceğiydi ki çoğu kişi halen bu görüşü ateşli bir şekilde savunur. Ama bana göre çeşitli ülkelerden değişik markalar çok hoş modeller üretiyor. Erkek saatlerinde benim favori markalarım Guess,Emporio Armani,Tag Heuer,Tissot diye uzar gider. Sizler için bu markalardan beğendiğim birkaç modeli paylaşıyorum.
TAG HEUER
TİSSOT

2 yorum:

  1. Hepsi de Top10'um arasında.Çok güzel paylasım gerçekten.Ancak ROLEX en favorimdir number1'dır kesinlikle.Onu da es gecmeyelim.Paylasalım bence.Blog cok güzel gercekten..
    Dünya varoldugundan buyana dünyanın daha güzel biryer olmasını saglayan kesinlikle siz kadınlarsınız.Estetik,güzellik gibi kavramlar sizinle anlamını kazandı.Herseyde oldugu gbi erkekte kol saatine de erkeklerin cogundan daha cok önem veren yine sizlersiniz.Bunu cok iyi biliyorum;)Koluna yakısan sık bir saatle bir kadını etkilemis ve devamında kendine aşık edip yillarca gercek bir aşk yaşamıs biri olarak cok iyi biliyorum:)
    blogunu izlemeye devam.Basarilar.

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten çok haklısın Rolex i atladığıma inanamıyorum. Erkek takipçilerim için hazırlayacağım yeni yayınlarımda saat konusuna yeniden değineceğim. Bloğumu beğenmene çok sevindim. Henüz çok yeni olduğu için bazı eksiklikler var zamanla oturtacağıma inanıyorum.Takipçi yorumlarını kendimi geliştirmek ve eksikleri gidermek konusunda çok önemli buluyorum. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim :)Sevgiler

    YanıtlaSil